zondag 16 februari 2014

Last Week [01]

Whew, second post of the day, I'm really spoiling you guys (not really), but I wanted to show what I've been up to the last couple of weeks. I had some days off from school after the exams in which I didn't do much, except for setting up this new blog, cleaning the house and hugging the cats. I also did some drawing and made some things for my MakeSome365 challenge, although I'm really having a hard time keeping up with this challenge. It was easier making a sketch every day, because I had a lot less decisions to make. Last week school started, we got a load of new assignments, so it's back to drawing, sketching and stressing for me.

Tweede post van de dag, I'm on a roll! Ik was niet van plan om nog een Last Week post te schrijven vandaag, maar na twee weken zonder blog voelde ik toch nog wat schrijfkriebels. De blogvakantie is mij trouwens goed bevallen, hoewel ik natuurlijk aan deze blog aan het werken was. Desing-gewijs dan, blogposts inplannen lukte niet. Naast wat gepruts hier, deed ik ook wat van gepruts in mijn schetsboek en van wat gepruts aan de naaimachine. En deze week herbegon het prutsen voor school. Semester twee schijnt nog drukker te worden dan semester één en dat hebben we al mogen merken. Hallo wastlijst opdrachten, maar ook "hello tweede jaar"! Die studieduurverkortingsdingen, dat is wel tof azo.

Making pie // Breakfast // All the things I wanted to read in my holliday // Sketches for a certain logo

Taart bakken voor mijn familie // Het Vriendje hing de grappigen uit en bracht mij een "klein kommetj" corn flakes. De banaan is ter referentie // Mijn hoop te-lezen boeken tijdens de vakantie // Aan het schetsen voor een welbepaald logo

Sketching and colouring // A pencil case that was so much harder in my head than in real life. Sadly, it wasn't meant for me // Some serious travel planning // Second day of the semester, already burried in sketches

Schetsen en kleuren // Een pennenzak die in mijn hoofd zoveel moeilijker was dan in het echt. Helaas was ie niet voor mij // Keihard een reis aan het plannen // De tweede dag van het semester en ik was al bedolven onder papieren

Sketches for an assignment // Sunrise on Friday, very happy it was Friday, much needed also // I taught my cat how to take selfies // A Whisky tasting, not much too my liking, but tasting I did!

How was your week? Did anything fun?

Schetsen voor een schoolopdracht // Zonsopgang op vrijdag. Ik was zo blij dat het vrijdag was en bijna weekend // Loki leerde selfies nemen! // Whisky tasting. Niet mijn ding, maar ik heb dapper geproefd

Hoe was jullie week? Leuke dingen gedaan?

4 opmerkingen:

  1. Ah, wat een leuke blog heb je! Kom net via de Blogland Facebookgroep toevallig hier terecht. Fijne lay-out, leuk logo en.. ik ben fan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf om je work in progress te zien, ik ben benieuwd hoe de definitieve versies eruit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zal al voor binnenkort zijn, want de deadlines zijn volgende week al!

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.