woensdag 3 september 2014

Summer to do list [UPDATE 2.0]

Image source: Death to the Stock Photo

August was a very busy month (with my resits and all) and I didn't manage to tick of a lot of things from my list. All the ones I did finish where from the last part of my list, which wasn't intentional. I still have another month (my summer ends when September ends), so I hope I'll be able to thick of a couple of other things in the next month.

20. Donate lot's of things to a second hand shop We shoved a whole bunch of stuff in our tiny little car and drove to the nearest second hand shop where we dropped everything off. I'm not sure how many things we donated, but it was a lot! There were two boxes with all sorts of stuff, three bags of clothes, a tv, an office chair and a Senseo. I'm probably forgetting a couple of things, but it felt quite nice to know we have so much less stuff lying around.

21. Sell lot's of things on a second hand site I've sold a few pieces of fabric online and I'm planning to dump a whole bunch of things on a second hand website in the next month, so this is still a work in progress.

22. Visit a couple of flea markets I've visited only one flea market so far and I've wrote about that flea market haul a couple of days ago. Next weekend I'll try to visit my favourite flea market in Ghent and hopefully I'll be lucky again.

24. Pass my resits! I'm not 100% sure I passed both of my resits, but I'm 100% sure I passed one of them (graphic design) and 85% sure I passed the other one (workflow). Fairly sure. I'll know my results at September 9th, which is way to long a wait for me, but there's not much I can change about this. #patience

Augustus was een heel erg drukke maand. Ik besteedde mijn hele maand aan mijn herexamens (en dan vooral de Graphic Design opdracht) en kon niet zoveel puntjes van mijn lijst schrappen. Om een of andere reden heb ik ook alleen maar puntjes van het einde van mijn lijst geschrapt, dat was alleszins niet expres. Ik hoop dat ik nog een aantal puntjes van mijn lijst kan schrappen voor het einde van september (want dat is wanneer volgens zowel mijzelf als GreenDay de zomer eindigt).

20. Donate lot's of things to a second hand shop We propten een hele hoop gerief in ons mini auto en dropten alles bij de dichtst bijzijnde kringloopwinkel. Ik weet niet precies hoeveel dingen we gedoneerd hebben, maar ik vond het vrij veel! We gaven twee dozen met kleine spulletjes weg, drie zakken kleren, een bureaustoel, een tv en nog wat losse spullen. Allemaal heel erg goed voor mijn 100 things challenge en bovendien gaf het een heel goed gevoel om te weten dat er zoveel minder gerief in huis rondslingert.

21. Sell lot's of things on a second hand site Ik verkocht een paar stofjes online en ben van plan om in de loop van September nog een hele hoop gerief online te gooien. Een work in progress dus.

22. Visit a couple of flea markets Ik heb nog maar één rommelmarkt bezocht dit jaar en daar konden jullie een paar dagen geleden al alles over lezen. Ik hoop nog een paar rommelmarkten te kunnen den in september en ik kijk vooral uit naar mijn favoriete rommelmarkt in Gent die volgend weekend plaatsvind. Hopelijk heb ik opnieuw een beetje geluk. :)

24. Pass my resits! 100% zeker dat ik er op beide door ben, maar ik ben wel al zeker van mijn Graphic Design. Het andere vak (workflow) ging volgens mij wel redelijk, maar ja ge weet toch nooit dat je het volledig verkeerd inschat (zou niet de eerste keer zijn), dus voorzichtig optimisme. Het resultaat ken ik pas op 9 september, wat volgens mij nog belachelijk lang wachten is. #ongeduld

3 opmerkingen:

  1. Het is idd een goed gevoel dat je minder rommel in huis rondslingeren hebt. En nu het goed weer is ben ik van plan ook nog eens een paar rommelmarktjes te doen. Rommel wegdoen en dan rommel aanhalen = the best thing !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja, it's the circle of life! Ik probeer wel om meer rommel weg te doen dan dat ik binnenhaal hoor, anders zou het hier snel weer vol liggen...

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.