zondag 22 juni 2014

Last Week [06]

Hello all! I've been in a happy mood this week, because my exams ended on Monday. Hurray! Sadly I was so tired I didn't even go celebrating. I'm still tired to be honest, but that's because I've been a busy little bee. I did some serious sketching, made a felt tablet cover, started sanding down our staircase and I even started painting the first layers. My muscles are in such poor shape! I had a very bad night after the first day sanding. My arms & shoulders were hurting like hell! Luckily I ran out of paint, I'll have to take the day off today. :)

Goedemorgen! Maandag had ik mijn laatste examen van het semester en sindsdien is mijn humeur er geweldig op verbeterd. Hoera daarvoor! Helaas was ik maandag te moe om dit te vieren. Ondertussen ben ik nog steeds moet, maar dat komt dan weer omdat ik afgelopen week niet stil heb gezeten. Ik smeet mij op een lange schetssessie, maakte een vilten hoesje voor mijn tablet en begon met het verder opschuren van onze trap. Schuren en verven zijn altijd heel pijnlijke aangelegenheden voor mij. Ik heb zo goed als geen uithoudingsvermogen in mijn spieren en na een dagje intensief schuren mag ik 's avonds altijd met compleet verzuurde spieren in bed kruipen. Erg pijnlijk, maar gelukkig ook snel over. Ondertussen ben ik zelfs al begonnen met het aanbrengen van de eerste laag primer! Ik ben zo benieuwd naar het resultaat!

Last year it was slugs, this year it's snails. #notfunny // My last exam was Photoshop II, where we had to study formulas and learn about the inner workings of the program. Not what I had hoped this course would be... (but I passed!)

Zucht... vorige jaren waren het naaktslakken, dit jaar huisjesslakken. Niet grappig // Laatste examen: photoshop II ofte photoshop op een extreem theoretische manier, met formules en matrixen en andere dingen die ik niet gedacht had te leren in een cursus photoshop...

Red currants are so yum! And the birds all left them for me this year! // I ordered some fabric, so hopefully I'll have two new dresses soon!

Aalbessen zijn zo lekker! Dit jaar had ik geluk, de vogels lieten ze voor mij hangen! // Nieuwe stofjes! Hopelijk binnenkort twee nieuwe kleedjes.

My new graphic tablet cover, so happy with the result! // I spent quite some hours on the hair, but it's like a guilty pleasure for me. I now it's not realistic, but it's just so much fun to draw it this way. ^-^

Mijn nieuwe hoes voor mijn tekentablet. Ik ben er nog altijd geweldig blij mee. // Onderdeel van mijn tekensessie. Ik denk dat ik meer dan een uur aan het haar bezig geweest ben, ook al is het niet realistisch, het is zo plezant om het op die manier te tekenen. ^-^

A small project that started three days ago and still isn't finished... // How was your week?

Mijn klein projectje waar ik ondertussen al drie dagen aan bezig ben...// Hoe is jullie week geweest?

1 opmerking:

  1. Amaai seg, gij hebt inderdaad niet stil gezeten. Joepie, eindelijk vakantie! Mooie stofjes, ben benieuwd wat ge ermee gaat maken. En hoera voor het geteken op foto's, ziet er echt heel tof uit zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.