woensdag 2 juli 2014

School Projects [06]

Exams are finished and the results have been announced. I didn't pass everything, but it wasn't a complete surprise. I didn't pass my Graphic Design II course which means I'll be drawing and designing through the summer. We have to finish our old assignments and a (big) new one by August 20th. I'm still very motivated and optimistic tough, so I'm ready for a second chance! Apart from my resits we got a bunch of other assignments in preparation for our last year. We have to find a company for our internship, we need to start working on our Bachelor thesis and we have an extra assignment this year called CREARES (Creativity & Research) on which we will be working during the year. Busy times ahead! I also wanted to show you little bits of one of my unfinished assignments. We had to make a stop motion movie about a poem and a logo for a Poetry for Kids night.

De resultaten van afgelopen examenperiode zijn gekend en helaas (maar verwacht), ik ben er niet door. Ik buisde voor één van de theoretische vakken en haalde geen voldoende voor Graphic Design II. Dat laatste. Toen ik begin juni voor de jury stond, wisten ze mij al zoveel te vertellen omdat een aantal van mijn eindopdrachten niet voltooid raakten. Volgens mijn docenten mocht de tweede zit echter geen probleem vormen, op voorwaarde althans dat ik deze keer de opdrachten wél afwerk natuurlijk. Vorige week donderdag mocht ik dus richting Mariakerke trekken voor de nieuwe examenopdracht aan te horen. Jup, een nieuwe opdracht. Plus natuurlijk nog een paar van die oude opdrachten die moeten afgewerkt worden. Juli gaat dus heel wat minder vakantie worden dan ik gehoopt had. En dan ben ik nog niet eens aan het denken aan de opdrachten voor de Bachelorproef en voor Creativiteit & Research (CREARES) of aan het feit dat ik ook nog een stagebedrijf moet verzekeren in diezelfde vakantieperiode. Zie ik dat allemaal wel zitten? Jup, volledig. :) Wat ik u ook nog wou tonen: een paar beelden van mijn onafgewerkte stop-motion opdracht.

4 opmerkingen:

  1. Dat stop-motion filmpke, zo cool!! Toitoi hé, ik heb ook geen herexamenloze zomer, maar kzie het ook wel zitten! Da's toch belangrijk, dat de moraal goed is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het filmpje is leuk! En veel succes met je herexamens!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.