woensdag 30 juli 2014

Workspace Wednesday

Currently I'm working on my school assignment for my Graphic Design resit. It has something to do with a Graphic Design Celebrity and we have to make the logo, brochure, poster,... for an art show about the Graphic Designer. Currently I'm a bit stuck, I don't now how to start so I keep repeating the first part of our assignment and I keep making these studies and sketches of (different parts of) heads.

Momenteel werk ik aan mijn nieuwe schoolopdracht voor mijn herexamen Grafisch Design. We moeten het een en ander doen rond een Grafische Beroemdheid en de hypothetische tentoonstelling over deze beroemdheid. Zo moeten we onder andere een logo ontwerpen, een brochure uitwerken en een poster maken. 'k Heb alleen een klein beetje last van beslissingsdeficiëntie. Ik blijf dus maar prutsen aan het eerste deel van de opdracht waarvoor we verschillende studies van hoofden en onderdelen van het hoofd moeten maken.

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er zo mooi uit! Ik wou dat ik zo mooi kon tekenen als jij! Veel succes met een beslissing te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die lippen met die uitgesproken voortanden zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.